Els nens i nenes de quart de primària hem viscut una experiència inoblidable a la Masia Can Pere, a Sant Pere de Ribes. Durant la sortida, hem participat en un taller d’apicultura on hem après moltes coses sobre el món de les abelles obreres, l’abella reina i la producció de mel.
Acompanyats per monitores especialitzades, la Clara i l’Alba, hem descobert com viuen les abelles, quin paper tenen dins del rusc i per què són tan importants per al medi ambient. Hem pogut observar un rusc de prop, veure l’equip que fan servir els apicultors i, fins i tot, tastar mel natural acabada d’extreure! També hem creat la nostra espelma amb la cera de les abelles per portar a casa.
Ha estat una jornada molt enriquidora i divertida, on hem après tot jugant i compartint moments especials amb els companys i companyes. Gràcies a l’equip de la masia per fer-nos sentir com a casa!
Una experiència dolça que segur que recordarem tota la vida!


