NADAL 24-25

Abans de finalitzar el trimestre, els nens/es i tota la comunitat educativa de l’Escola Font Rosella s’han esforçat per decorar l’escola i desitjar a tothom unes bones festes

En aquest mateix moment que es pública l’article, els nens/es de l’escola estan celebrant l’últim dia del trimestre i les festes nadalenques, com és tradició. Els més petits estan fent cagar el tió, els grans estan jugant al Quinto de nadal i participen de l’amic invisible. Ja portem un dies preparant i d’aquesta festa s’està gaudint, desitjant a tothom  bon Nadal , feliç any nou i bones festes de Nadal. 

A continuació una mostra de les celebracions … que gaudiu !!

Nadales 2024-2025 



I4 – Racons d’aprenentatge i tallers

Les nenes i nens d’I4 treballem plegats als racons d’aprenentatges, durant aquests mesos hem fet propostes relacionades amb la tardor i la castanyada, ara comencem els racons de Nadal.
Els dimarts a la tarda també fem tallers de robòtica, grafisme creatiu, contes i taules de llum… Llegeix més»

Sortida Can Déu Cicle Inicial

 

El dimecres passat, els nens i nenes de cicle inicial van gaudir d’una sortida molt especial a Can Déu. La jornada va començar amb una agradable caminada fins a l’espai, on els nens i nenes van poder gaudir de la natura i descobrir tot el que aquest entorn ofereix.

Durant el matí, van realitzar un taller sobre la història del Tió, on els alumnes van aprendre la seva arrel tradicionals i culturals. A més, vam passejar pel bosc, on van tenir l’oportunitat d’observar, empremtes i fins i tot trobar un tronc que van convertir en el seu Tió per portar-lo a l’escola.

La visita també ens va apropar al món animal: els nens i nenes van veure gallines, una oca i altres animals de granja. Com a part de l’experiència, cadascú va plantar un aglà que es van endur a casa com a record i com a inici d’una petita gran aventura verda.

Va ser un dia molt complet i enriquidor, ple d’aprenentatges i vivències.

Podeu veure més imatges aquí     

 

I3 Fem traç amb diferents materials!

Les Tortugues i els Cargols fem traç amb diferents materials i en diferents espais i també he començat els espais de treball de Nadal.

Si cliqueu a sobre de la imatge, podreu veure més fotografies!

Taller de ceràmica a 6è

Aquest any hem conegut la vida i l’obra de l’arquitecte Antoni Gaudí. Entre altres activitats, hem assistit a un taller de ceràmica en el qual hem après la diferència entre una peça feta de fang i una peça feta de ceràmica. També hem dissenyat una rajola amb una imatge que ens agrada o ens identifica simulant el trencadís característic d’aquest artista. Ha estat una experiència molt tranquil·la i estimulant. L’alumnat de 6è ha gaudit de l’activitat, on els han ensenyat diverses tècniques per personalitzar les figures de fang. Han estat uns matins molt profitosos!

Cliqueu sobre la imatge per veure algunes fotos i vídeos de la sortida.