TROBADA A L’ESCOLA AMB LES MAFALDES I ELS MINIONS

El passat dijous (18/06/2020) després de quasi 100 dies sense poder compartir tots plegats moments a l’escola, els nens i nenes de la classe dels Minions i de la Mafalda ens vam retrobar!!!

A les 11:30 ens vèiem les cares i tots i totes estaven expectant pel que faríem. Vam entrar a la sala polivalent del centre, i de cop i volta, els vam comentar que estaven tancat en el centre i que no podrien pas sortir, si no trobaven la contrasenya per sortir.?⁉⁉

Vam fer 4 equips de 3 o 4 membres per equip, i tenim en compte totes les mesures de protecció, vam començar la seva pròpia aventura, un Escape room d’acomiadament de CM.

Tenien una hora per resoldre i buscar, entre tots i totes, 6 proves diferents. Proves com preguntes, trencaclosques, encreuats, buscar diferències, etc.

Va estar molt divertit i van col·laborar entre tots i totes per arribar a l’objectiu final. I ho van aconseguir!!! Fins i tot, els van sobrar 8 minuts!!

Sou uns i unes cracks!!!! Enhorabona Mafaldes i Minions!!!

Clica la imatge per veure’n més