EXPERIMENT: FEM NEU!!!
Hola famílies! Ja fa dies que estem a l’hivern i fa molt fred. Aquesta setmana hem fet un experiment xulíssim!!! Hem intentat crear un material que s’assemblés a la neu… Hem barrejat bicarbonat i aigua freda i, hem pogut notar la mateixa sensació com si estiguéssim tocant la neu. Abans de fer la barreja, hem […]
EXPERIMENT: FEM NEU!!! Llegeix més »




