Nom de l'autor: admin

2a SESSIÓ LOTUS

HOLA  FAMÍLIES, AVUI,  EL  SEGON  GRUP  DE  LA  CLASSE  DEL  PLANETA  RECICLAT  HEM  GAUDIT  DE  LA  SEGONA  SESSIÓ  DEL  PROJECTE  LOTUS (EL  PRIMER  GRUP  VA  FER  LA  SESSIÓ  LA  SETMANA  PASSADA).  LA  ROSÓ  ENS  HA  ENSENYAT  UNS  EXERCICIS  QUE  ENS  ANIRAN  MOLT  BÉ  PER  ACONSEGUIR  ESTAR  MÉS  CONCENTRATS  I  MÉS  RELAXATS.  MOLTES  GRÀCIES  ROSÓ! MENT:

2a SESSIÓ LOTUS Llegeix més »

AVUI CROS

Aquest matí s’ha celebrat el Cros de Manresa. Han assistit uns 50 alumnes de la Flama. Ens ho hem passat molt bé. Tothom s’ha esforçat i hem fet uns quants podis. ENHORABONA ALS PARTICIPANTS!!! A partir de demà a la web del Consell Esportiu tindreu les classificacions. Aquí teniu alguna foto i demà en farem

AVUI CROS Llegeix més »

HEM JUGAT AMB LA KIRSTEN!

HOLA  FAMÍLIES, AQUESTA  SETMANA  JA  HEM  JUGAT  AMB  LA  KIRSTEN  AL  PATI! CADA  DIVENDRES, DURANT  L’ESTONETA  DEL  PATI,  PODREM  GAUDIR  DELS  JOCS  QUE  ENS  PREPARA  LA  KIRSTEN! WE HAVE FUN WHILE WE LEARN. IT’S SO FUNNY!!! CLICANT  LA  SEGÜENT  IMATGE  PODREU  VEURE  FOTOS.

HEM JUGAT AMB LA KIRSTEN! Llegeix més »

Preparats, llestos…. ja!

Estimades famílies, ja fa dies que a l’hora de plàstica ens anem arremangant, expressant i creant. Hem creat la mascota de la classe, que ja heu pogut veure, així com també n’hem decorat la porta. Us deleitem amb algunes imatges.         Hem presentat l’artista que treballarem: Anna Crespo. Artista i Regidora de

Preparats, llestos…. ja! Llegeix més »

APAGUEM ELS LLUMS I…..

JUGUEM AMB LA LLUM! Aquesta setmana passada els espietes i els brics hem dedicat unes sessions a experimentar amb la llum i els colors. Hem reutilitzat unes ampolles que us vam demanar fa unes setmanes i els hi hem donat color! Hem descobert que tirant uns papers de color “especials” aconseguim tenyir l’aigua transparent i

APAGUEM ELS LLUMS I….. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut