SCIENCE PROJECT
Hola alumnes de 6è, esteu aprofitant bé aquests dies? Espero que estigueu totes i tots bé. Aquí us deixo la correcció de l’activitat de la setmana passada perquè us la corregiu vosaltres mateixos i mireu com ho heu fet. Enhorabona per la feina! https://docs.google.com/document/d/1x-zXkow84mi5nmTuPEqfWpYuAslsFt2Hr0mUtDk9tz8/edit?usp=sharing Per seguir amb el tema i, després d’haver fet la tasca, […]


