Nom de l'autor: admin

BON NADAL!!

BENVOLGUTS PARES, ELS KILIMANJARO I ELS NGORONGORO US VOLEM DESITJAR UN BON NADAL! HEM PREPARAT UN POEMA QUE DE BEN SEGUR US AGRADARÀ MOLT, PERÒ PER DESCOBRIR-LO HAUREU DE MIRAR BÉ LA BÚSTIA DE CASA . AQUEST TRIMESTRE HEM ESTAT TREBALLANT COM FER UNA CARTA I ENS SEMBLA QUE EL CARTER EN TÉ UNA PER

BON NADAL!! Llegeix més »

The plants

Els alumnes de 3r hem acabat la primera unitat de Science project “The plants”! Per poder veure algunes plantes que havíem treballat, vam anar d’excursió per Pineda i vam observar les característiques de quatre arbres molt coneguts (Oak, evergreen oak, willow and pine). Vam tenir la sort que un home de Pineda que és científic

The plants Llegeix més »

BONES FESTES!

L’àngel ha parlat, l’estrella ha anunciat, el gall ha cantat, però el misteri és lluny encara; l’home ja sap la veritat, més, on respira, transparent i clara, aquesta veritat? Què diu la terra avara i el gran silenci del país nevat?… Entre els pastors i la Cova hi ha el CAMÍ…. Fragment del Poema de

BONES FESTES! Llegeix més »

Test about the respiratory and circulatory system

Com que a Science Project hem acabat la unitat 1 sobre la nutrició i alguns dels aparells que hi intervenen, us deixo un enllaç a una prova que podeu fer a casa, consultant el dossier si ho necessiteu. Recordeu que heu d’escriure el vostre nom i cognom! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdU2OFxiDBJErSVKo8umK8SnJ5Wt7BxIDq33Jqyn2p6Hyb_LA/viewform Good luck 🙂

Test about the respiratory and circulatory system Llegeix més »

FA OLOR DE NADAL………

Avui quan hem arribat a l’escola tots hem tingut una gran sorpresa. Sabeu qui havia arribat? Els més grans l’hem conegut de seguida, però els més menuts de l’escola, els de P3, era la primera vegada que veien el Fumera, aquell enviat dels Reis Mags, que tot ho veu i tot ho sent…I a mig

FA OLOR DE NADAL……… Llegeix més »

EL FUMERA JA ÉS AQUÍ!!!

Avui els nens i nenes de la classe de les Piràmides i del Sàhara hem tingut moltes sorpreses. Ha arribat el Fumera!!!! Tots junts hem sortit al passadís per donar-li la benvinguda i hem descobert que el Fumera té set ulls!! Desprès hem escoltat el seu conte. Però les sorpreses no han acabat aquí, quan

EL FUMERA JA ÉS AQUÍ!!! Llegeix més »

Gràcies per la col.laboració!

Hola pares, les classes de segon us volem agraïr a les famílies tot el material que ens esteu fent arribar per poder treballar el monogràfic d’aquest curs. Ens és de molta utilitat i segur que n’aprendrem moltes coses! Clicant sobre les banderes podreu fer un cop d’ull a tot el què ens va arribant. MOLTES

Gràcies per la col.laboració! Llegeix més »

Making a cell model

Last Thursday we made our own CELL… we did it only using some flavour, a little bit of salt, oil, water and some colourants. Everybody did a good work! I think the students had a really good time enjoying the activity. That is the best way to start learning the types of cells passionately!

Making a cell model Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut