XERRIOLET DESEMBRE
Adjunt podreu consultar el xerriolet del DESEMBRE XERRIOLET DESEMBRE 18
XERRIOLET DESEMBRE Llegeix més »
Adjunt podreu consultar el xerriolet del DESEMBRE XERRIOLET DESEMBRE 18
XERRIOLET DESEMBRE Llegeix més »
Hola famílies, Aquesta setmana hem pogut conèixer els fillols que tindrem els alumnes de 6è al llarg de tot el curs. Els alumnes de 6è A, la classe dels Dralion estan aparellats amb els alumnes de p3 B, la classe dels malabaristes. Els alumnes de 6è B, la classe dels Totem estan aparellats amb els
PADRINS I FILLOLS Llegeix més »
Famílies, Avui hem rebut la visita especial del patge dels reis de l’Orient!!! Tots els nens i nenes de l’escola l’hem esperat al gimnàs, impacients per veure’l arribar!! Dies abans, cada classe va pensar i preparar un propòsit per el proper any, i avui ha estat el moment de lliura-li i que el faci arribar
EL PATGE DELS REIS DE L’ORIENT!!! Llegeix més »
Hola famílies! Aquests dies són uns dies molt emocionants per a tothom. La Mimi, la nostra auxiliar de conversa, s’està endinsant en les nostres tradicions: les Nadales, l’amic invisible, el Fumera, els reis mags,… Avui, ha participat en la cagada del Tió de l’escola i, fins i tot, s’ha vestit de pastoreta. Fa goig, oi?
La Mimi coneix la tradició del tió Llegeix més »
Per fi els Pallassos hem pogut conèixer els nostres padrins! Aquest matí ens han vingut a visitar els més grans de l’escola, els que fan 6è. Cadascú de nosaltres (els Pallassos) té un padrí o una padrina i nosaltres som els seus fillols! Tan bon punt hem sortit el pati amb ells i elles, hem
AMB BONA COMPANYIA… Llegeix més »
Poc després d’arribar a l’escola, una pastoreta ens ha vingut a buscar a la classe per donar-nos una bona notícia. El Tió s’havia traslladat al vestíbul i alguna cosa ben estranya li estava passant. Li semblava que estava més gros i de tant en tant, sentia una olor… una mica sospitosa. Tots junts hem anat
Mares i pares, Avui síí!!!!! Desprès de tants dies de cuidar-lo, donar-li menjar i regalar-li abraçades i petons quan sortíem al pati, el tió ha volgut donar-nos el millor regal de tots!!! Ens han vingut a veure unes pastoretes molt eixerides. La Magdalena ha entrat a la classe buscant a una pastoreta que havia perdut
CAGA TIÓ, CAGA TURRÓ!!! Llegeix més »
Hola a tots i totes! No sabem com expressar totes les emocions que hem viscut aquesta setmana. El dilluns només arribar a l’escola, ens trobem amb un nou personatge. Doncs és el Fumera! Hem d’anar amb molt de compte amb tot el que fem perquè té tants ulls que ens vigila en tot moment i
UNA SETMANA PLENA DE SORPRESES Llegeix més »
Benvolgudes famílies, Aquesta setmana hem pogut gaudir dels contes de la Júlia Flórez i el Yarin! La Júlia ens ha explicat QUI TÉ POR DE LES BRUIXES? I el Yarin LA GALLINA DELS OUS D’OR Tots dos ho han fet molt bé i ens han tingut una estona ben entusiasmats!!!
AVUI EXPLICO UN CONTE! Llegeix més »
Sabeu qui sóc? Sóc l’espieta dels reis mags que he arribat aquesta setmana a l’escola per saber què fan els nens i nenes de l’escola i per explicar-ho després a ses majestats. Ara només us falta endevinar com m’he dic…. Si no ho recordeu, demaneu-ho als vostres fills/es. He vist que hi ha el caga