RETALLEM!
Hola pares i mares! Els nens i nenes de P3 hem començat a fer ús de les tisores. Hem començat a retallar tot de personatges del circ: mims, mags, malabaristes, equilibristes, trapezistes i pallassos. La veritat és que està sent molt divertit. Però… a vegades ens està costant una mica, ja que això d’agafar bé […]


