Notificacions d’inici de curs

Amb la voluntat de facilitar-vos al màxim l’inici del pròxim curs escolar, us adjuntem un seguit d’informacions que us seran d’utilitat. Hi trobareu:

SAMARRETA DE L’ESCOLA. Us recomanem que el vostre fill/a tingui una samarreta de l’escola, d’aquesta manera quan fem alguna sortida, si la porten, els/les alumnes són més fàcils d’identificar. Us la proporciona l’AMPA.

MATERIAL I LLIBRES DE TEXT. Els podeu adquirir allà on vosaltres decidiu.

AUTORITZACIONS. En els documents trobareu quatre autoritzacions:

1. Marxar sols de l’escola: S’entén que només podran marxar sols de l’escola aquells/es alumnes que viuen a la urbanització. Alumnes de 4t, 5è o 6è.
  2. Marxar de l’escola amb el germà gran: Un/a alumne/a més petit podrà marxar amb el seu germà/na de 4t, 5è i 6è, sota la responsabilitat i consentiment de la família.
  3. Esperar-se sol a la sortida de l’escola: per l’alumnat de cicle mitjà o superior.
  4. Esperar-se sol a la sortida de l’escola amb el germà gran: el/la germà/na gran ha de cursar cicle mitjà o superior.
  5. Canvi de persona en la recollida del fill/a a l’escola: alumnes educació infantil.

Els fulls d’autoritzacions són per utilitzar-los sempre que els necessiteu. En cas de necessitar-ne més d’un cal que en feu fotocòpies. Els trobareu a la vostra disposició a la web del centre (menú-autoritzacions).

NOTIFICACIONS I INFORMACIONS. Totes les famílies rebreu les notificacions, comunicacions, fulls informatius… a través del mail que ens heu facilitat.

La notificació de les faltes d’assistència es pot fer a través del correu electrònic (escolaflama@escolaflama.cat), del formulari penjat a la pàgina web, amb una trucada al telèfon 93.878.40.20 o amb una nota al sobre (Educació Infantil) o a l’agenda (Primària).

PÀGINA WEB DEL CENTRE. Podeu consultar les activitats que fan els vostres fills/es i informacions diverses a la pàgina web de l’escola: agora.xtec.cat/ceipflama

AUXILIAR DE CONVERSA. El curs vinent, i amb el suport de tots els pares i mares de l’escola, podrem comptar amb un/a auxiliar de conversa en llengua anglesa que ens acompanyarà durant l’horari lectiu dels alumnes.

Aquest auxiliar participarà de totes les dinàmiques i activitats del centre i de les propostes de l’àrea de llengua anglesa.

REUNIONS DE NIVELL. En aquesta reunió coneixereu el/la tutora dels vostres fills/es i us explicarà més específicament el funcionament i organització del curs vinent.

DATES DE LES REUNIONS: Les reunions es faran presencialment a una de les aules del nivell a les 20:30 hores. Les publicarem el dia 1 de setembre a la pàgina web.

BARREJA DE GRUPS. Aquest any s’ha realitzat la barreja dels grups que el curs vinent faran 1r, 3r, 5è.

Tal i com està establert a les normes d’organització i funcionament del centre es farà una dinàmica amb l’alumnat el primer dia de classe per notificar-los a quin grup van.

TPVESCOLA. Els pagaments de les activitats, sortides, colònies es fan a través del TPV abans de realitzar l’activitat. Cal informar a la secretària del centre (secretaria@escolaflama.cat) si es produeix un canvi en l’adreça del correu electrònic que heu facilitat a l’escola.

TELÈFON. A l’hora de posar-vos en contacte telefònicament amb l’escola tingueu en compte aquests números de telèfon:

93.878.40.20: per trucades a l’escola (direcció, tutories, consultes d’escola…)

93.878.40.25 : per trucades a l’AMPA (menjador, extraescolars, transport, alumnes que es queden a dinar i arriben tard…).Us atendrà la Carme Duocastella de les 9:00h a les 13:00h i de les 16:00h a les 17:30h

634.68.81.40: Si l’escola està tancada. De 9:00 a 17:00 hores, de dilluns a divendres.

FOTOGRAFIES. Durant el curs els/les mestres han anat fent fotografies de totes les activitats que s’han realitzat. Tots els pares i mares les podreu visualitzar de la pàgina web, al bloc de cada grup classe, en l’apartat EN IMATGES (a la part esquerra).  Les podreu consultar o descarregar sempre que vulgueu.

LLIBRE DE L’ESCOLA. Encara esteu a temps de comprar el llibre del cinquantè aniversari de la nostra escola. El podeu comprar a la llibreria Parcir o a la web: www.parcir.com