NADAL A L’ESCOLA

Estimats lectors, avui us explicarem com va ser el Nadal a la nostra escola.

Primer vam fer uns flocs de neu i uns arbres per decorar les finestres del passadís. Després ens vam pintar la mà amb pintura de colors blau, groc, i vermell i vam deixar l’empremta de la mà a la porta i la vam pintar com si fòssin ocells.

També vam fer un calendari elaborat amb cartolina en forma de daus o cubs amb números. Vam fer 3 prismes on hi havien els mesos de l’any i vam fer una base on posar els cubs i prismes.

La tercera manualitat que vam fer va ser una postal de Nadal. Vam agafar una cartolina verda i per darrere vam enganxar el poema. Per dins vam doblegar un paper, el vam retallar, el vam enganxar i semblaven regals 3D.

El dia 20 de desembre vam fer el concert a la sala de psicomotricitat. Nosaltres vam cantar la cançó de Hator hator, en llengua euskera.

El dia 21 de desembre vam celebrar l’amic invisible. Els regals ens van agradar molt! Després d’això  vam fer una festa amb molt de menjar, llaminadures i moltes begudes.

Ens vam emplenar molt!

Atentament els alumnes de 6èB.

Fatou, Sofia, Valentina, Rayan i Neo.

VEURE MÉS IMATGES I VÍDEOS: https://drive.google.com/drive/folders/1MvQlhZ4PrSknP44LCA_ENvaVAo0pG_SE?usp=sharing

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *