LES COMPETÈNCIES BÀSIQUES 2019

El passat dia 7 de maig els nens i nenes de 6é vam començar a fer les proves de competències bàsiques, que el Departament d’Educació fa cada curs. A la nostra escola van venir dues mestres, la Núria i l’Eva, una per cada grup de 6é, per tal de controlar les proves i ajudar-nos a fer-les. Van ser cinc proves de diferents assignatures, cada prova tenia un temps limitat d’una hora. El dimarts vam fer la de català i la  d’anglès. El dimecres va ser el dia més relaxat, ja que només vam fer la prova de medi natural. El dijous va ser l’últim dia i vam finalitzar amb la prova de matemàtiques i castellà.

En general ens van semblar força fàcils, ens esperàvem que fossin més complicades. L’experiència va ser positiva perquè anàvem preparats i teníem més estona  d’esbarjo. Estem una mica neguitosos per saber el resultat, esperem i desitgem que a tots ens hagi anat bé.

Agraïm la tasca realitzada per la Núria i l’Eva que han estat en tot moment atentes, amables, simpàtiques i agradables amb nosaltres.

MOLTES GRÀCIES!

Alumnes de 6è.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *