LA CARE SANTOS VA VENIR A L’ESCOLA

El passat dimarts 15 de març va venir a la nostra escola la Care Santos. Els alumnes i les alumnes de 5è ja l’estaven esperant des de feia dies.

La Care Santos és una escriptora  molt coneguda, que escriu tant en català com en castellà. Les seves novel·les s’han traduït a diversos idiomes.  Escriu per gent gran, per nens com nosaltres i i fins i tot té un llibre per nens petits d’infantil. Però ella va fer altres cosses abans de dedicar-se a escriure. Va estudiar Dret i va treballar com a periodista.

Nosaltres l’any passat vam llegir un llibre de la Care que es titula “Em venc la mare” i aquest curs l’hem tornat a llegir a corre cuita abans que vingués a l’escola. Ens ha agradat molt tornar-lo a llegir i hem rigut força, ja que hi ha moltes parts d’humor.

La Care ens va començar explicar coses de la seva vida i nosaltres també li vam fer moltes altres preguntes, que ella molt amablement les anava contestant totes.

Ens va explicar que ve da una família que li agradava llegir molt. Ella també va formar una família i als seus tres fills també els hi agrada llegir molt i quan eren petits els hi agradava molt escoltar les històries que ella s’inventava. Ens va dir que el seu primer llibre el va escriure quan tenia vuit anys. I que el tema que més li agradava per escriure era el terror. Quan va tenir deu anys va escriure una història de terror, que va titular “El Castell Terrorífic”. El seu primer premi literari li van donar als 15 anys, quan ella anava a l’institut. Això la va inspirar molt i va fer que s’ho prengués molt seriosament el fet d’escriure històries. Des de llavors no ha parat d’escriure.  Té més de cent llibres publicats.  Ens va dir que ara està apunt de sortir a la venda un de nou i que ja està treballant en el següent.

Durant tota l’hora que va estar amb nosaltres no va callar per escoltar les preguntes que li fèiem. Ens ha agradat molt haver pogut estar a prop d’una escriptora com la Care Santos. Li volem donar les gràcies per haver vingut i haver compartit les seves històries amb nosaltres.

ELSA, YOSRA I LEYRE.

VEURE MÉS FOTOS:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *