XERRADA INTERMÓN

Dijous 16 de març 2023

El passat dijous 9 de març l’Òscar, un treballador de la ONG  Intermón Oxfam, va venir a fer-nos una xerrada sobre la desigualtat en el món.

Intermón Oxfam és una fundació creada per ajudar a la gent amb pocs recursos.

L’Òscar va anar de viatge a Guatemala i va conèixer a la Lesbia. Ella és una noia que en lloc d’anar a l’escola havia d’ajudar a la seva família. La Lesbia creia que era inútil fins que va aprendre a fer pa. Ella va vendre el pa a la gent i va guanyar alguns diners. Amb aquests diners la seva família va comprar porcs. Els porcs van tenir fills, els van vendre i van comprar gallines.

Amb els diners que va aconseguir, va fer que la seva germana pogués anar a l’escola i tenir una vida millor que ella.

L’Òscar també ens va explicar que aquesta fundació fa una cursa en equips anomenada trailwalker. La Trailwalker és una cursa on els equips a més a més de participar a la cursa de 10, 55 o 100 quilòmetres han de recaudar fons per donar-los a la fundació.

Ens va agradar molt la xerrada i la vam trobar molt interessant.

Alumnes de 6è B

Lola, Mohamed, Denis, Òscar i Nora

VEURE MÉS FOTOGRAFIES: https://drive.google.com/drive/folders/1WZ4lOzimBDQwMD_T9aV_d_SFSy3NVaEd?usp=sharing

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *