CINQUÈ GAUDEIX AMB LA QUINZENA DE L’AIGUA

Aquest curs dins de la Quinzena del Medi i la Ciència l’alumnat de 5è van fer diverses activitats relacionades amb l’aigua que era el tema d’aquesta edició.

Van assistir a l’explicació de com es depuren les aigües brutes ho van fer de la mà d’un equip científic que va venir de la Universitat de Girona. Va ser molt interessant.

Van experimentar i van descobrir un munt de curiositats sobre l’aigua que hi havia exposades al passadís d’entrada de la nostra escola.

També els tallers de plàstica a càrrec de Cocu Art versaven sobre el tema de l’aigua.

Podeu veure un seguit de fotos que vam fer mentre fèiem aquestes activitats.

VEURE MÉS FOTOS: https://drive.google.com/drive/folders/10xXpqaIO5V20Sbk-mlWqJV8pIE4aTYg0?usp=sharing

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *