CARNAVAL A L’ESCOLA

Avui us explicarem com va ser el carnaval a l’escola.

La setmana del 6 de febrer, ens van donar les consignes que hauríem de fer la setmana següent.

El dilluns 13 de febrer vam portar un pentinat divertit i ens va agradar molt perquè tots tenien pentinats diferents.

El dimarts 14 havíem de portar alguna peça de roba fluorescent i la majoria de gent van portar armilles.

El dimecres 15 havíem d’anar amb pijama. Ens va anar perfecte perquè no vam haver ni de vestir-nos al matí.  A la tarda no vam fer classe perquè va vindre el rei Carnestoltes. Ens ho vam passar molt bé perquè van posar música i vam ballar i jugar molt.

El dijous vam anar disfressats cada persona del que volia: alguns de princeses, de gokus, de fades… A la tarda era dijous Gras i per això vam anar a la platja de Sant Pol, com cada any i allà vam berenar. Quan vam acabar vam jugar tots junts.

El divendres, el dilluns i el dimarts, vam tindre festa.

Aquest va ser el nostre últim carnaval a l’escola i hem de dir que ens va encantar.

Iune zapirain Latre, Yosra El Hajji, Unai Gutiérrez Alcalà, Biel estelle Costa

VEURE MÉS IMATGES I VÍDEOS: https://drive.google.com/drive/folders/1gZ97eX-SBJ9cyM5s6UrEbje8hXzpy3uQ?usp=sharing

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *