MOSTRA DE CUINA SALUDABLE

El passat dijous 13 i divendres 14  de febrer el nens i nens de l’Escursell van poder gaudir i aprendre, gràcies a la col·laboració de l’AMPA, d’una Mostra de cuina saludable.
Aquest acte es va celebrar a l’Escola dirigit per la Maria Rosa, la Ingrid i la organització de l’Àngels Puntas, xefs de prestigi de l’empresa La Patente.
Va ser el punt de partida i motivació  del Projecte Interdisciplinari que realitzen els alumnes del 17 al 21 de febrer sobre el tema de La Cuina.
Tots els alumnes de l’Escola van participar en una xerrada sobre aliments saludables, aliments de proximitat, reciclatge….on cadascú  va poder aportar la seva opinió sobre el tema a partir de la seva experiència i la seva cultura.
Van poder observar, olorar……els productes. I un petit grup d’alumnes va col·laborar en l’elaboració de dues receptes:
-Batut energètic : alvocat, nous, cacau, sucre morè i llet d’ametlla.
-Suc: plàtan, suc de taronja, gingebre i mel.
D’altres van fer de cambrers i cambreres repartint uns petits gots per tastar.
Per finalitzar van fer conversa sobre el que més els hi havia agradat i el que havien aprés.
Una activitat  participativa que engloba a tota la comunitat educativa i de qualitat  apropant als infants al món de l’alimentació .
Moltes gràcies  a l’AMPA

cliqueu sobre la imatge per veure’n les fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *