Meridio: Plurilingüisme i Intercomprensió – Projecte d’Innovació 2019 i presentació a la UdL

L’escola Enric Farreny ha estat un centre reconegut amb projectes d’innovació pedagògica amb el seu projecte lingüístic “Meridio: Plurilingüisme i Intercomprensió” segons la Resolució ENS/1542/2018, de 2 de juliol, per la qual s’obre convocatòria pública per al reconeixement de projectes d’innovació pedagògica de centres educatius.

El divendres 22 de febrer de 2019 es va fer la presentació del Projecte Meridio de l’Escola Enric Farreny dins les “Trobades pedagògiques d’impuls a la millora de l’anglès als centres de primària” Campus de Cappont de la UdL organitzades per l’Equip ICE-L’anglès va de debò. La presentació va estar a càrrec de l’equip directiu (Ramon Corral, Juan Antonio Soler  i Marta Broto) i les auxiliars de conversa del centre (Nico d’itàlia, Maria i Vanessa de Grècia i Çagla de Turquia).

Vídeo de la jornada

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>