EXAMENS ORALS D’ANGLÈS DEL 2013

Estem veient cada vegada més la necessitat de desenvolupar la part oral per poder fer front als nous reptes del futur…

Per tal de facilitar la pràctica d’anglès a la nostra escola, hem penjat les preguntes que sortiran a l’examen oral d’aquest trimestre però amb una petita diferència.  Per sota de cada pregunta hi ha un arxiu d’audio amb una gravació amb la veu del mestre d’anglès!!


Es tracta de donar-vos la oportunitat d’anar repetint tantes vegades la pregunta com la resposta i d’animar-vos a practicar a casa vostra!


Si teniu accès a una tablet o un mòbil, podreu obrir el bloc per practicar d’aquesta manera també.  No obstant, un consell – baixeu el buscador DOLPHIN MINI HD BROWSER del “Play Store” de Google.  Es gratis i aquests arxius d’audio s’obriran sense cap problema.


Molta sort i ànims!!


Bruce 🙂


Enllaços directes als examens al bloc d’anglès:



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>