La nostra escola continua formant part del projecte CETE+, que vam iniciar fa uns quants cursos, i entre les accions previstes, durant aquest curs 2025-2026, hi ha dur a terme més mobilitats.
Aixà doncs, ha arribat el moment de realitzar la quarta mobilitat, per tal de continuar coneixent la realitat d’altres escoles d’arreu d’Europa i, sobretot, com organitzen i gestionen les seves biblioteques escolars.
Aquesta vegada, el nostre destà és Agde (França) i l’escola que ens acollirà és la Calandreta Dagtenca, juntament amb dues escoles més: l’Escola Font-Rúbia de Guardiola de Font Rubà i l’Escola Frigolet de Porqueres.
De la mateixa manera que en la resta de mobilitats, la durada d’aquesta també serà de set dies, del 15 al 21 de febrer. Aquesta vegada però, la docent que viatjarà serà la mestra Maria José Pestaña, especialista de francés. A qui, des de l’escola, li desitgem un bon viatge i una estada magnÃfica i profitosa.
Tot seguit, us compartim l’enllaç a la pà gina web de l’equip de treball BE PuntEdu en la qual, podeu trobar informació sobre totes les mobilitats, que s’han dut a terme en el marc del projecte CETE+ 23 i 24, i molt més.
Finalment, dir-vos que, durant aquesta setmana, anirem actualitzant aquest article. D’aquesta manera, podreu conèixer de primera mà tota la informació sobre la darrera mobilitat.

