El divendres 7 de juny a la tarda es durà a terme la FESTA DE FINAL DE CURS per a tots els socis i socies de l’AFA Enric Farreny. Serà una festa en família que esperem que gaudim tots plegats.
El dia 7 de juny ens trobarem a les 18.00 al museu de l’aigua, on fins a les 20.00 es duran a terme jocs tradicionals, tallers, gimcanes i altres sorpreses per a tots, petits i grans. Hi haurà monitors per a dinamitzar les activitats, però els responsables dels nens seran els propis familiars acompanyants.
Aquesta activitat serà gratuïta per als socis de l’AFA i les seves famílies. Per als no socis de l’AFA tindrà un cost de 8€ per nen.
A partir de les 20.00 farem una cercavila cap al pati de l’escola on allà, a partir de 20.30, hi haurà preparat un berenar-sopar. Aquest constarà d’un entrepà fred, una beguda i un gelat, a triar entre el que trobeu en aquesta taula:
|
ENTREPÀ |
BEGUDA |
TERRINA GELAT GLAS 100ml |
|
Pernil salat |
Aigua |
Vainilla i xocolata |
|
Pernil dolç |
Aquarius |
Llimona cremosa |
|
Fuet |
Coca-cola |
|
|
Tonyina amb anxoves |
Llimonada |
|
|
Formatge |
Cervesa sense alcohol |
|
|
Truita de patates |
||
|
Truita d’espinacs |
||
|
Vegetal (enciam, tomàquet, ou dur, tonyina i maionesa) |
Donat que els entrepans són complets hi ha la possibilitat de demanar només mig entrepà, excepte de l’entrepà Vegetal.
A continuació trobareu la llista de preus del sopar:
|
½ Entrepà per als nens socis de l’AFA |
4€ |
|
Entrepà sencer per als nens socis de l’AFA |
6€ |
|
½ Entrepà per als familiars dels nens socis de l’AFA |
6€ |
|
Entrepà sencer per als familiars dels nens socis de l’AFA |
8€ |
|
½ Entrepà per als NO socis de l’AFA |
14€ |
|
Entrepà sencer per als NO socis de l’AFA |
16€ |
Per a poder assistir a la festa, serà necessari que empleneu el formulari que trobareu al final del correu. En ell haureu d’indicar que voleu per a sopar.
Per una bona organització és necessari que fins al 30 de maig a les 24.00h hagueu enviat el formulari i realitzat el pagament del sopar. La data és IMPRORROGABLE.
Per qüestions organitzatives serà impossible fer cap inscripció fora de termini.
El pagament l’heu de fer al compte de l’AFA
ES54 0081 5239 4100 0106 7213 i adjuntar el resguard de pagament en el formulari.
Si algú presenta una intolerància o una alèrgia que faci que no pugui menjar del que oferim us podeu posar en contacte amb nosaltres el més aviat possible al telèfon de l’AFA 634500112
El formulari per a la inscripció és el següent: https://forms.gle/

