XERRADA SOBRE NUTRICIÓ /SHOW COOKING

DIA 20 DE NOVEMBRE

HORA : 17, 15 hores

lloc : Menjador

Benvolguts pares/mares i mestres:

Com ja sabeu el vostre centre s’ha inscrit aquest curs escolar en el Pla de promoció de fruites, hortalisses i llet, engegat per la Generalitat des del seu Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació.

El motiu de la nostra comunicació és agendar les xerrades per a les famílies i docents que són una part important de la campanya i que seran impartides per una nutricionista-dietista.

En aquestes xerrades, d’una hora de durada, el/la professional tractarà temàtiques d’alimentació saludable, fent èmfasi en la importància de la fruita/hortalisses i llet. Mitjançant històries basades en l’experiència diària s’obriran debats útils per a desenvolupar estratègies per introduir en els àpats diaris aliments que són freqüentment rebutjats pels nens i nenes. Gràcies a aquests contes curts, les famílies aprendran noves estratègies per inculcar bons hàbits alimentaris als més joves de la casa.

A més, l’última part de la  sessió es realitzarà un show-cooking, és a dir, una demostració de cóm preparar una recepta que podran tastar insitu.

Les Xerrades es realitzen del 24/10/2018 fins al 21/12/2018 (21/12/2018 inclòs).A la vostra escola vindrem el 20 de novembre a les 17,20 hores.

Pla de promoció del consum de fruites, hortalisses i llet.

L’AFA us recorda  que en aquest horari (si ho necessiteu) podeu utilitzar el Servei d’acollida de l’Ampa al preu habitual d’usuari esporàdic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *