AVUI DIA 12 DE JUNY SORTIM A “EL VALLÈS EDUCA”

AQUEST ÉS EL PROGRAMA TAL QUAL ES VA EMETRE. NOSALTRES SORTIM CAP AL MINUT 17′ 41 ”

El vídeo l’hem enregistrat directament de la televisió. Perdoneu la qualitat de les imatges però la immediatesa ha estat el principal objectiu de penjar-lo avui mateix. Quan ens arribi l’ enllaç del mateix programa, ho compartirem al web.

Avui dimarts 12 de juny arriba un nou programa de “El Vallès Educa”  a Canal Terrassa (21:00) i a Vallès Oriental TV (21:30).

Al primer reportatge anirem fins a Castellar del Vallès per veure com els infants de les escoles participen del seu English Day. I aprofitarem aquesta jornada per conèixer el projecte de plurilingüisme que ha impulsat l’Ajuntament a totes les escoles del municipi proporcionant un auxiliar de conversa als centres. Sabrem com s’organitza i quins avantatges dóna té aquesta figura dins de l’aula

Al segon reportatge assistirem a la inauguració i cloenda del projecte internacional Elements4Life que ha impulsat l’ Institut Celestí Bellera de Granollers on ha relacionat als seus alumnes de 4rt d’ESO amb un centre de secundària de Portugal. Sabrem quina utilitat té internacionalitzar un projecte i com la ciència i l’art s’han donat la mà per crear una exposició que s’està mostrant al Museu de la Tela del municipi.

I tancarem el programa anant a l’Escola El Turonet de Sant Quirze del Vallès. Però l’inici del reportatge serà a les 19:00 de la tarda d’un divendres i acabarà a les 4 de la matinada perquè viurem La Nit dels Mussols dels alumnes de cicle superior. Un projecte educatiu molt arrelat al municipi de Sant Quirze que compta amb una part lúdica i una altra educativa amb la participació de tota la Comunitat Educativa del Centre.

Moltes gràcies

Ramon Burgués i Roa