1. Ainhoa

M’agradaria saber les extraescolars que es fan a la tarda i al migdia a l’escola.
    Ho he intentat trobar a la web però tot es antic, i m’interesaria veure el que feu actualment.

moltes gràcies anticipades

2. pau

Aloha,
    he enviat un email al correu normal de la web.
    m’agradaria proposar-vos unes extraescolars per infantil i adult
    de yoga i creativitat. sóc instructora de yoga i il·lustradora i dissenyadora gràfica.
    tinc uns arxius perquè em conegueu millor però quan em doneu el vostre e-mail ja us el podré compartir
    moltes gràcies.
    saljut i força!!
    espero la resposta,
    pau

3. Ramón Sola Escalera

Bona tarda.

Som l’Ana i en Ramón, en posem en contacte amb vosaltres per tal de fer una proposta educativa i esportiva de cara el curs vinent 21-22 i una proposta esportiva per l’estiu 2021.

Ens agradaria fer arribar a tothom la importància de fer esport i educar els nens des del respecte pel medi ambient, l’esforç i la companyia.

Esperem que el nostre projecte sigui valorat positivament per l’associació de pares de l’escola i puguem col·laborar.

Podeu visitar la nostra web: http://www.solariderteam.com i xarxes socials: IG: @Solarider_team

Quedem a l’espera de la vostra resposta.

Gràcies i salutacions