Última setmana de setembre

Aquesta setmana a la Llar hem continuat treballant les emocions amb el conte “el monstre de colors” i observant cares de nens/es amb diferents expresions. Hem treballat la calma, la tristesa, la por i l’amor!!

A l’hora de música hem escoltat les cançons que fem servir per començar les rutines de la classe i també les cançons del cos de la setmana anterior. A més, hem treballat el so i silenci amb els instruments amb soroll fort i fluix.

 

Al llenguatge matemàtic hem continuat treballant el cercle (rodona) i els conceptes petit i gran. Hem treballat amb plastilina, junt amb uns altres concepte com dins i fora i amb material i coses amb forma de rodona.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

A l’hora de fer plàstica hem treballat amb diferents textures: suaus i aspres, i hem pintat amb elles. A més, hem fet traços lliurement en un mural per decorar la classe.

I per últim, a l’hora de psicomotricitat, hem fet circuits, hem caminat damunt de diferents textures i a més, hem fet pessigolles amb cotó fluix. Hem gaudit molt!!

I a Llar no solo fem coses dins de l’aula, també juguem molt al pati amb els altres companys de l’escola i troben coses tan divertides com un cargol!! També gaudim molt del joc heurístic i joc simbòlic, que aquesta vegada hem pogut compartir amb els companys de la classe d’infantil!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut