VISITA A LA CENTRAL HIDROELÈCTRICA DE LA POBLA DE SEGUR

Els alumnes de 5è, el passat 20 de febrer, vam anar a visitar la central hidroelèctrica de la Pobla de Segur. En Manel  Gimeno ens va explicar com es feia la electricitat i també ens va explicar els refugis  de la pobla de segur ,quan va haver la guerra . El primer bombardeig va ser a la cambra d’aigua per que no pugessin tenir llum a les cases . També ens va explicar que  l’escola els Raiers era un hospital i l’ajuntament era un hospital ,a l’ajuntament portaven els ferits mes greus i a l’escola els menys greus .Al comú de particulars anaven els nenes per estudiar .Ens van ensenyar les maquines per poder tenir electricitat en les cases .Quant es va acabar la visita vam anar al Bernedot a esmorzar I vam jugar una mica . Després  vam tornar a l’escola.

Aquí teniu unes fotografies del dia.

Taller Bloc CS. Matilde i Gènesis