ECOSISTEMES A 5èA

Els alumnes de 5è  van estar alguns dies fen treballs sobre paisatges aquàtics i terreres tres. La seva professora els hi va donar un full on posava que tenien de fer al treball.

Coses que van fer:

– Al treball van posar que volia dir un ecosistema, la flora(plantes) i la fauna(animals) del paisatge que eren.

-Van fer que podien fer per millorar el seu ecosistema.

–  Que era el que avien treballat.

-Les característiques que tenien.

Després de agafa tota aquesta informació dels ordinadors la van imprimir i o van presentar amb una cartolina  amb la informació a tota la classe , quan van acabar de presentar-ho  o van enganxar al passadís, perquè o veies tota la escola.

Aquí teniu unes fotografies.

Taller Bloc CS. Nil i Miriam F.