DISSENY AGENDA ESCOLA 2019/20

Els alumnes de cinquè, per a tenir una nova agenda per l’any 2019/20, van dibuixar un disseny  en grups.

La Txell, que era la nostra ajudant, quan tots els grups teníem el dibuix de l’agenda (per davant i per darrere) ens els va retocar amb una aplicació. Al final, tots plegats, ens ensenyaven els resultats de les agendes. Les nostres mestres, elegien el disseny més original i bonic. I el disseny final que seria ja la nova agenda 2019 va ser el de l’Aina, la Laia, la Mariona i la Julia, que avui en dia es l’agenda de tota l’escola.

Va ser molt divertit. Esperem que l’agenda per al curs vinent sigui igual de xula!!

Taller Bloc CS. Lil i Eric.