ESQUÍ DE FONS, TAVASCAN

El passat divendres dia 8 de març, els alumnes de 5è i 6è vam anar a esquiar a Tavascan. Quan vam arribar vam esmorzar i al cap de 45 minuts, ens vam separar per grups a la cafeteria, i vam començar a esquiar els alumnes anaven amb esquís de fons i les professores anaven amb raquetes, anàvem descansant cada un x temps, amb general ens ho vam passar molt bé. Vam acabar tots molt cansats vam acabar a les 2:00 aproximadament i ens vam ficar tots a dinar com bojos després de dinar ens van deixar una estoneta lliure vam fer una guerra de neu, al cap de 15 minuts vam pujar a l’ autocar i aproximadament a les 5 vam arribar al nostre destí “La Pobla de Segur”.

Aquí teniu unes fotografies.

Taller bloc Cicle Superior. Marc S. i Lluc