TROBADA ESCOLA VERDA A LLEIDA

Els representants d’escola verda de cicle superior (la Clara ,el Marc ,la Matilde i la Mireia) van fer una sortida a Lleida el dia 30 d’abril de 2019.

Comencem!!!

A les 6:40h van sortir de la Pobla de Segur, vam recollir als representants de les altres escoles i van arribar a les 8:00h del mati a Lleida. Quan vam arribar vam anar a una universitat i els van explicar que farien durant el dia. Quan vam acabar els vam dividir en dos grups i seguidament van anar a esmorzar. Desprès de 10min vam fer una activitat en que cada representant va fer propostes per reciclar mes a la seva escola verda. En vam fer moltes com per exemple: posar a l’hort de l’escola un estima ocells, que serveix per atraure els ocells i que es mengin els insectes que es mengen les plantes i verdures… a les 12:00h del migdia vam fer el “mercat de projectes” que consistia en presentar les idees que cada escola te per reciclar millor. Després vam anar a dinar mentre ens explicàvem com ens havia anat el dia, a les 3:15h vam fer la ultima activitat que era plantar arbustos o alzines a brics de llet que vam portar tallats de dalt.

Ens ho vam passar molt bé!!!!

Aquí teniu unes fotografies.

Taller Bloc CS. Miriam D. i Mireia.