PREMI SAMBORI 2019

El premi Sambori és un concurs literari en el qual hi participen escoles de tot Catalunya. Una de les escoles participants va ser  la nostra estimada escola, l’Escola els Raiers. Han participat diversos cursos de l’escola.

Els alumnes havien d’escriure una narració mínim d’una  pàgina i màxim de vuit.

Un participant de  la nostra escola va ser el Quim Riba, alumne de 2n de primària, que va quedar 3r classificat de la seva categoria (1r i 2n) i s’ha classificat per la semifinal.  El  seu conte es titula “Els dos amics” i explica les aventures de dos óssos que van a Indonèsia i Alaska .

Aquí teniu unes fotografies.

Taller Bloc Cicle Superior. Aurea, Jan i Laia R.