PREMI APILO XII

Com cada any, des de 2015,  l’escola Els Raiers, participa al concurs d’Apilo XII.

Aquest any ens han atorgat el premi a l’escola que més piles ha aconseguit de tota la comarca del Pallars Jussà.

A la III edició (2017) vam aconseguir recollir 107 kg, a la IV edició (2018) vam aconseguir 157 kg, mentre que a la V edició (2019) vam aconseguir 87 kg.

Això vol dir que de la IV edició a la V hem baixat molt en la recol·lecció de piles.

Ens hem d’esforçar per aconseguir més piles per l’escola. Així doncs, ens posem en marxa per crear noves idees.

L’escola els Raiers un convida a ajudar-nos a portar piles!

Micaias 5è i Miriam D. 6è  Taller del Blog