Estada a Turquia de nenes i nens de 6è

El projecte d’anglès que portem a terme a l’escola i que inclou escoles de Turquia, Itàlia, Bulgària, Romania, a més de la nostra; ens va portar a uns quants alumnes i mestres de l’escola a la ciutat de Bucak, a Turquia.
Allà els alumnes van passar una setmana en cases de nens i nenes turcs, i van conviure, a més de amb les famílies turques amb els nens i mestres dels altres països.
A l’escola de Turquia, l’institut “Ayse Sak”, els nens i nenes van anar a algunes classes i es van fer nombroses activitats i excursions a l’exterior (visites a monuments històrics, activitats esportives, plantada d’arbres,…). Tot va ser una experiència: des d’enlairar-se de l’aeroport d’Istanbul de nit, amb la gran ciutat plena de llums als peus, fins a tastar els diferents plats de la rica gastronomia turca.
Cal destacar l’hospitalitat de les famílies i mestres turcs que en tot moment ens van fer sentir molt còmodes i segurs.Fotos del viatge a Turquia