Equips per la convivència

En les últimes setmanes a l’escola s`han format uns equips per a la millora de la convivència a l’escola. Els professors de l’escola han confiat amb els alumnes de 6è per a desenvolupar la tasca. Ens   hem dividit en grups: una parella de 6è A  i  de 6è B.

Cada setmana  es  canviaran  els  grups. Els responsables   de  la  setmana porten  una  llibreta  anomenada  llibreta  de  incidències  on   apuntaran les incidències  que passaran en l’hora de esbarjo . També el  grup de equip per la convivència es vestirà de un mono fosforescent i els podreu veure rondant per la pista o el camp de futbol  .

Els representants de l’equip per a la convivència aquella setmana podran avisar  d’algun problema  greu  o algun dubte succeït per a la seva millora. Cada  divendres al  migdia  es  trobarà l’equip que li pertoqui per portar a cap el traspàs d’incidències per a la seva informació. Si a l’hora de esbarjo teniu algun dubte  sempre podran acudir a l’equip per la convivència.

Aquí podeu veure algunes imatges.

Taller Bloc Cicle Superior. Marc M. i Jan P.