EQUIPS DE CONVIVÈNCIA

Des del curs passat els nens i nenes de 6è formen part dels equips de la convivència de la nostra escola.

Les seves funcions són: detectar els problemes o discussions que hi ha al pati, ajudar als alumnes a comportar-se millor i arreglar els problemes, tot i això, quan és molt greu han d’intervenir els mestres.

Els equips de la convivència estan formats per dos nens i nenes de cada classe de 6è que van passejant durant l’estona de pati. Els membres de l’equip van canviant cada setmana. Porten una llibreta en la que apunten tots els problemes que passen i cada divendres després del pati hi ha una reunió amb un mestre/a i els membres de l’equip de la següent setmana. Allí parlen sobre el què ha passat durant la setmana.

Gràcies a això els nens i nenes tenen la possibilitat de fer de professors durant l’hora del pati i veure-ho tot des d’un altre punt de vista.

Aquí podeu veure la presentació que vam fer al gimnàs amb tots els alumnes de primària de l’escola.

Mohamed 5è i Gina 6è