ELS REIS VENEN A L’ESCOLA

Els reis també passen per l’escola Els  Raiers.

El 6 de gener de 2020 els reis van venir a deixar-nos diversos regals.

El dia 8 de gener tots els nens es van emportar una sorpresa al veure que els reis els havien portat regals. Hi havia regals a cada cicle i també han portat tablets i pilotes per tots els alumnes de l’escola.

A infantil: joc de construcció, un arc de san Martí, lletres per la taula de llum, blocs de cartró per construir, formes geomètriques transparents i unes targetes de dibuixos.

A cicle inicial: un laberint, 6 llibres i jocs de construcció, un Lego  i tres jocs de taula.

A cicle mitjà: Lego, fulls de colors, cordes de mans, retoladors per pintar el vidre i colors, llibres  de reptes, cub rodó, circuit dòmino, dòmino triangular, gots de lògica, plastidecors, cub, taladres de formes, retoladors de purpurina.

Cicle superior: diversos Legos.

Estem molt agraïts per aquesta visita! Fins l’any que ve!

Wiam 5è i Dani 6è

KODAK Digital Still Camera