COMENÇA L’ESPORT BLANC

Finalment el dia 16 de gener del 2020,  els nens/es de cicle mitjà van iniciar el programa EBE, tot i que no estava previst per culpa dels finançaments.

El dia 8 de gener es va anunciar que havien aturat l’esport blanc perquè encara no s’havien rebut els finançaments dels anys 2018-2019.

Després de que es va publicar aquell anunci totes les escoles i les institucions van reclamar aquest fet.

Uns dies després es va dir que es tornaria a fer l’esport blanc. Avui dia 16 de gener els nens i nenes de cicle mitjà han tornat a fer l’esport blanc, que s’allargarà fins el mes de març. Els dijous aniran els alumnes de 3r i els divendres ho faran els de 4t.

Esperem que s’ho passin molt bé!

Aquí podeu veure com ha anat el primer dia d’esquí.

Dakota 5è i Marc S. 6è. Taller del Blog