5a Edició Concurs: Les piles a l’APILO de l’escola. Curs 2018-2019

Us informem que el Departament de Territori i Sostenibilitat a través de l’Agència de Residus de Catalunya, organitza la V edició del concurs “Les piles, a l’APILO de l’escola”.

El concurs consisteix en recollir i guardar en un contenidor APILO de recollida selectiva instal·lat a l’entrada de l’escola, piles i acumuladors portàtils: piles, piles botó, acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils de procedència familiar.

Els premis del concurs són els següents:

• Tres mil euros (3.000 €) per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils.
  • Tres mil euros (3.000 €) per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils per alumne.
  • Dos mil euros (2.000) per a l’escola que hagi obtingut més vots en la seva campanya per fomentar la recollida de piles en el marc de la cinquena edició del concurs APILO. Només podran optar a aquest premi, aquells centres educatius que participin en el concurs de recollida de piles i acceptin les condicions de participació establertes a la pàgina web.

Es tracta d’una oportunitat per al treball dels valors mediambientals, a banda de la motivació generada per la possibilitat de poder aconseguir un dels premis del concurs que destinaríem a equipament tecnològic.

US ANIMEM A PORTAR LES PILES I ACUMULADORS PORTÀTILS DE CASA PER OMPLIR EL CONTENIDOR APILO.

Per a més informació cliqueu aquí.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Taller Bloc Cicle Superior. Ivette i Chahida.