SANTA CECÍLIA 19

El passat dia 22 de novembre la nostra escola, com ja és tradició, vam celebrar el dia de la patrona de la música i de les i dels  músics.

Com venim fent els darrers anys, va començar amb els i les alumnes de la nostra escola que practiquen algun instrument en horari extraescolar. Per acabar amb l’actuació d’alguns ex-alumnes del centre que ja fa més anys que practiquen el seu instrument.

Va ser una tarda màgica, on cadascun dels nens i nenes que van pujar a l’escenari ens van demostrar que porten un gran artista amagat a dins. Ho van fer súper bé i  amb molta professionalitat.

Des de l’Escola Els Quatre Vents, volem agraïr als alumnes de la nostra escola Carolina, Uriel, Elba, Ona, LLúcia, Joana, Òscar, Débora, Mariona, Anna, Emma, Júlia, Adrià, Jana i Albert per fer-nos gaudir de la música. A més, com no podia ser d’una altra manera, expressar la nostra admiració i estima a Rodrigo, Júlia, Martina, Noa i Fiona per acceptar la proposta de la Marta i deixar de fer coses en el seu temps lliure per brindar-nos un moments únics de música que trigarem en oblidar.

No voldríem acabar aquest article sense dir públicament que tenim la millor mestra de música que el nostre alumnat podria tenir. La Marta estima molt la música i això els hi acaba encomanant als nostres infants. Moltes gràcies Marta per fer-nos veure que amb música la vida és més maca.