PRESENTACIÓ DE LES MATEMÀTIQUES EN MOVIMENT AL CONGRÉS D’INSPECTORS

Ahir l’Escola Escola Els Quatre vents va fer una petita passa més en posar aquest petit centre en el mapa de Catalunya.

Una petita representació del claustre, va estar a Manresa explicant en què consisteix el nostre projecte de LES MATEMÀTIQUES EN MOVIMENT al Congrés d’Inspectors de Catalunya (AEIC).

Quan vam rebre el correu on se’ns convidava a fer una petita ponència en aquell congrés, vam pensar que seria una bona oportunitat per donar a conèixer un poc més la nostra escola.

L’explicació del projecte va anar molt bé, per aquest motiu creiem que vam cumplir amb el principal objectiu que ens havíem proposat per aquestes jornades. Una gran part dels inspectors de Catalunya ja saben on esta situada l’Escola Els Quatre Vents, però, sobretot, han descobert que a la nostra escola som una gran família i que totes les coses que fem, les fem pels nostres nens i nenes.

Cadascun dels inspectors i inspectores es va mostrar molt interessat amb el projecte, remarcant-nos que la clau de l’èxit és la motivació dels alumnes i tenir un bon equip de mestres per tirar-ho endavant. Per suposat, nosaltres tenim aquestes dues coses, però tenim clar que aquest projecte és tant de l’equip de mestres com de l’alumnat, sense oblidar-nos de les famílies i de la Magda (que ens ajuda amb tot).

Per nosaltres veure la cara dels alumnes quan baixen a fer les sessions de Matemàtiques en Moviment són el millor premi pel treball que suposa haver de preparar cada sessió. Si les nenes i els nens estan feliços i aprenent amb aquestes sessions, nosaltres ho estem més perquè no hi ha millor manera d’aprendre que fer-ho content i jugant.