ELS INSPECTORS I LES INSPECTORES DE TARRAGONA VENEN A VEURE EL NOSTRE PROJECTE

Aquest matí l’Escola Els Quatre Vents hem donat per tancades les jornades de portes obertes i de presentació del nostre projecte d’innovació LES MATEMÀTIQUES EN MOVIMENT amb la visita dels inspectors i inspectores de l’àrea de Tarragona.
La visita ha començat amb la presentació de l’escola per part de la nostra directora Anna Vidal Palau.
Tot seguit, hem anat a veure en directe una sessió de matemàtiques en moviment que estaven duent a terme els nens i les nenes de 6èB. Sessió que ha estat pensada i programada per un grup d’alumnes de 6èA.
A continuació, hem fet la presentació del projecte, explicant perquè va sorgir aquesta idea i tot el procés que estem seguint per arribar on estem ara. Ha estat una presentació molt dinàmica, ja que en tot moment es produïa un interacció entre els oients els ponents.

M’agradaria aprofitar per donar les gràcies a Carles Jardí Pinyol per haver confiat tant des del primer moment en nosaltres per dir a terme aquesta aventura.

Anna, qui ens havia de dir quan vam iniciar el projecte, que una cosa tan petita, acabaria sent vista i avalada per tanta gent que entén del tema:
– Directors/es i cap d’estudis de centres del voltant.
– Mestres d’educació física i matemàtiques de la comarca i voltants.
– Inspectors de matemàtiques i educació física de tota Catalunya.
– Companys/es del seminari de matemàtiques.
– Visitants de la II Jornada d’innovació Pedagògica a la UAB.
– Participants a la fira de la ciència al Vendrell.
– I tantes i tantes persones que s’han interessat pel nostre projecte.

El proper curs seguirem treballant per fer les matemàtiques més significatives pels nens i nenes a partir del joc, l’activitat física i el raonament.