ELS I LES ALUMNES DE 6è ANEM AL JUNGLE TRECK I A LA PLATJA

Ara mateix acabem d’arribar a casa d’una de les sortides més esperades de 6è. Tot un any de treball i esforços s’ha vist recompensat en la meravellosa sortida que avui hem viscut.

El dia ja ha començat d’allò més bé, ja que a les 9 del mati hem aparegut tots a l’escola amb la samarreta que ens va cagar el tió d’aquestos nadals. Més tard hem agafat l’autobús i hem anat cap al Jungle Treck, un circuit de tirolines espectacular, on hem pogut descarregar adrenalina des del primer moment. A més ens hem divertit molt animant als companys i companyes que estaven en les tirolines més altes. Quan hem acabat de dinar, hem anat caminant (5 minuts) fins a la platja de la Mora per passar unes hores banyant-nos i compartint moments amb els nostres companys. Finalment, hem tingut el premi de berenar un gelat deliciós per refrescar-nos un poc.

En resum, sols queda destacar que ha estat la última sortida que farem junts i que a la vegada també ha estat de les millors (sinó la millor).