DOCUMENTACIÓ-INFORMACIÓ QUE EL CENTRE LLIURARÀ EN EL MOMENT DE LA MATRICULA

En el moment de la matricula l’escola us farà arribar:

Documents Explicació
Fitxa de matriculació Dades personals que falten al centre.
Carta de compromís Acords escrits entre família i escola per tal d’aconseguir un bon procés d’ensenyament- aprenentatge
Normativa de l’escola Principals normes de l’escola que regulen el bon funcionament
Autorització dret d’imatge L’Escola demana l’autorització perquè la imatge de l’alumne/a pugui sortir en diverses publicacions relacionades amb l’aprenentatge (blog del centre, revista, diaris,…)
Fitxa mèdica La família ha d’omplir les principals dades mèdiques de l’alumne/a.
Reunió d’inici de  curs Informació per part de l’escola de la reunió d’inici de curs (presentació del professorat i el nou curs escolar), es fa els primers dies de setembre (abans de començar l’escola)
Reunió d’aula Informació per part de l’escola de les reunions d’aula de P3, P4, P5 i 1r. Es fan abans de començar les classes (les tutores explicaran la dinàmica del curs).
Full de material fungible Informació per part de l’escola del material fungible que es compra pel nen/a. A infantil i cicle inicial es compra tot el material que els alumnes necessitaran a l’escola  i a cicle mitjà i superior es compren el folis, el material d’arxivar, el material de plàstica i altre que s’utilitza en grup.

Aquest material es pagarà al llarg del mes de juny.

Llibres Informació del llistat de llibres que necessitarà el/la nen/a el curs vinent.

Gestionat per l’ampa

Els llibres es pagaran al mes de juliol

Informació AMPA Full informatiu de les activitats que porta a terme l’ampa

Full d’inscripció a l’associació