CARTA GENERAL ALS PARES I LES MARES

Benvolgudes famílies,

Aviat començarà el procés de preinscripció per al proper curs 2017/2018. L’Escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys, treballa amb il·lusió pe rebre com es mereixen els nous alumnes i les noves famílies. És per aquesta raó que us adjuntem un tríptic on hi trobareu diverses dades sobre la nostra escola que creiem que us poden interessar.

Alhora us comuniquem les dates de la preinscripció i les portes obertes:

• Preinscripció: del dia 23 al de març, al 4 d’abril (de dilluns a divendres de 9 a 12h.).
  • Portes obertes :

Per tal de poder aprofitar el màxim aquesta jornada, us preguem que els dies 10 i 14 de març, els nens/es no us acompanyin. Més endavant hi ha un dia establert (24 de març), per a que els vostres fills/es visitin l’escola.

Divendres  10 de març, de 16 a 16,30h. us informarem de tots els projectes del centre i de la línia pedagògica que seguim. A partir de les 16,30h. visitarem l’escola.

Dimarts 14 de març, de 10 a 10,30h. us informarem de tots els projectes del centre i de la línia pedagògica que seguim. A partir de les 10,30h. visitarem l’escola.

Divendres 24 de març, 15h. visita guiada amb nens/es.

Atentament,