3r Projecte: Salvem l’Olla del Rei!!!

El passat 4 d’octubre vam fer la primera sortida de 3r. El nostre projecte trimestral gira al voltant de la protecció i coneixement dels espais naturals, del nostre poble, de Catalunya, del món.

Vam sortir de l’escola caminant fins arribar a la UPC. Com a matemàtiques estem treballant la mesura vam fer tot el recorregut amb un odòmetre … Allà ens van trobar amb les monitores dels tallers. Conèixer la vegetació i els animals (aus) de l’Olla del Rei, organitzada gratuïtament per l’Ajuntament de Castelldefels. L’activitat va tenir una durada de tres hores. Ens ho vam passar molt bé observant les aus, els rèptils i la vegetació.

Vam tenir temps d’agafar i observar amb lupa els insectes. També ens van acompanyar pares i mares de l’escola, moltes gràcies pel suport en aquesta sortida.

Equip de Mestres de Tercer.