Torna la MISSIÓ APILO! Ens ajudeu a reciclar?

Hola Pinets!!!

Aquest curs  torna la MISSIÓ APILO  a l’escola! Necessitem que tots els PINETS ens corvertim en agents  APILO per poder dur-la a terme! Hem de fer de l’escola un ECOPLANETA!  Esteu preparats per  reciclar?

OBJECTIU DE LA MISSIÓ :    RECOLLIR EL MÀXIM DE PILES A L’ESCOLA (fins al 30 d’abril del 2019. )

On posarem les nostres piles i bateries? Al vestíbul de l’escola hi trobareu el supercoet APILO. Allà hi posarem totes les piles que anem recollint entre tots i totes. Família, veïns, botigues …tothom  ens pot ajudar a aconseguir la nostra missió i recollir el màxim de piles possible.

L’escola que reculli més piles… guanyarà un premi de 3.000 euros per l’adquisició de material escolar i/o esportiu o activitats de centre.

si teniu ganes de conèixer  la  HISTÒRIA DE L’APILO XII, cliqueu-hi al damunt i podreu llegir el conte de l’Apilo.

En voleu saber més? www.apilo.cat