Control de Matemàtiques!

Tenim la setmana apretadeta… També tenim el control de matemàtiques de les unitats 5 i 6.

Els continguts que hem treballat giren al voltant de les FRACCIONS: (aquí també)

– Què és el NUMERADOR i què és el DENOMINADOR.

– Escriptura de fraccions (com es diuen).

– Situar fraccions dins una recta numèrica.

Suma i restes de fraccions.

– Calcular la fracció d’una quantitat.

Ànims!

1. mari carmen

Hola mi sugerimiento es que se pongan con mas antelacion en la pagina los controles no a un dia del control, y que cuando haya de medi tambien se ponga o de ingles no solo en la agenda del colegio, pedimos que aunque se trabaje en racons tambien puedan los niños traer a casa el libro de medi para estudiar , no siempre podemos estar encima de los niños y mirando la agenda del colegio si nos lo poneis por este medio desde casa hacemos el seguimiento .
    muchas gracias.