SANTA CECÍLIA- EL SALTACONTES

Els alumnes de Cicle Inicial van interpretar la cantata El Saltacontes de Dani Coma per celebrar la diada de Santa Cecília, patrona de la música. L’activitat es va dur a terme a la Sala 1 d’Octubre, al costat de la biblioteca municipal i hi va assistir tot l’alumnat de l’escola en dues sessions. A la primera sessió van cantar pels alumnes d’I3, I4 i I5 i a la segona sessió van cantar pels alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior. Durant les sessions es van sentir cançons com Els Nans, Pastufet entre altres però la que va causar gran sensació va ser la marxosa Disco Party Show. Els alumnes de Cicle Inicial ho van fer molt bé i es van fer passar una molt bona tarda.

Tot seguit podreu veure les imatges: