JOSEP VALLVERDÚ

Petita flor és un poema de Josep Vallverdú, escriptor que enguany celebra el seu centenari, una data a tenir en compte i un goig de poder-lo gaudir. La comunitat educativa va traduir el poema a diferents llengües i es va llegir el Dia Mundial de la Poesia. Ahir mateix se li va fer entrega a l’autor d’un petit dossier amb el poema traduït i va estar molt content del detall de la nostra escola. Per molts anys!

Si cliqueu sobre la foto podreu veure més imatges i escoltar les paraules que ens ha dedicat Josep Vallverdú: