DIA MUNDIAL DE LA POESIA I LA SÍNDROME DE DOWN

Cada 21 de març es celebra el Dia Mundial de la Poesia i de la Síndrome de Down. Enguany hem escollit un poema, L’estany, d’Albert Riu Anguera, veí d’Ivars d’Urgell i amb Síndrome de Down. Aquest poema de l’Albert s’ha pogut traduir a diferents llengües gràcies a la participació de la comunitat educativa. Hem tingut la sort que l’autor de la poesia ha pogut venir a l’escola, acompanyat pel músic i compositor David Pradas, i ha pogut escoltar i gaudir de la lectura del seu poema en diferents llengües. Dues alumnes de 6è també han llegit el manifest de la Síndrome de Down, compartit amablement per l’Associació Down Lleida.

Val a dir que previ a la celebració de la diada s’ha fet un treball de sensibilització amb l’alumnat referent amb la Síndrome de Down amb la lectura de diversos llibres i la visualització d’algun vídeo.

Si voleu veure les imatges cliqueu al següent enllaç: